viernes, 23 de mayo de 2014

Rememorant vells temps... nova pràctica

Bona tarda!

Us enrecordeu de fa un parell d'anys quan començàveu les classes d'informàtica a l'ESO?
Sovint havíeu de realitzar petits treballs (sobre el grafè, l'escala de Mohs, ...)

Doncs en aquesta ocasió us proposo que rememoreu vells temps realitzant un petit treball de recerca com els d'aleshores.

Vull que em busqueu informació sobre les eines de la web 2.0 i que en proveu alguens, si pot ser. Vull que m'expliqueu per a què serveixen en general i quienes característiques tenen.

Per completar la pràctica, vull que entreu a www.wordle.net i que em creeu un wordle amb el text de qualsevol entrada de la viquipèdia. Expliqueu-me com funciona i per a què ho podríeu fer servir.

Tot això m'ho poseu en un document word (3 fulls com a màxim, sense comptar el que us ocuparà el wordle) i m'ho envieu per correu.

Ànims!

Xavi

No hay comentarios:

Publicar un comentario